Ofis büro taşımacılığı tüm bireysel ve kurumsal müşterilerimizin tümünü ilgilendiren bir nakliyat hizmetidir. Türkiye’de Hayaloglu Nakliyat olarak bir çok kurumun ve şahısın ofis iş yeri taşımacılığı konusunda esnek çözümleriyle destek sunan firmamız, ofisiniz içerisinde elinizi hiçbir eşya parçasına sürmeden şehir içi, şehirler arası ofis büro taşımacılık alanında çalışma faaliyetlerini sürdürmeye devam etmektedir.
Ofis büro taşımacılık hizmeti öncesinde çalışma planı oluşturulur. Taşınacak ofise ilk olarak eksperimiz müşterimizin belirtmiş olduğu tarih ve saatte gelerek ofis içerisinde taşınacak olan eşyaları inceler. Sonra eşyaların alınacağı ve gideceği yeri inceler ve müşterimizin taşınma tarihinde ofis büro taşımacılık hizmeti sunulur.
Ofis İçerisinde Yapılacak Taşınma Planı:
Ofis eşyası taşımacılık deneyim ve disiplin gerektiren bir hizmet alanıdır. Bu doğrultuda taşınma öncesi gerekli plan ve program yapıldıktan sonra nakliye hizmetine öyle başlanmalıdır. Taşıma hizmeti yapıldığı sırada eşyaların yerleşimi ve taşınması sırasında sizlere rehberlik edecek olan firma personellerimiz ile karşınızda her zaman bir muhatap bulabileceksiniz. Ofisinizi taşıtmadan önce firmamızı aramadan karar vermeyiniz.